elking joo
اهلا ومرحبا بك فى منتداك الدائم الكنج جوو
elking joo
اهلا ومرحبا بك فى منتداك الدائم الكنج جوو
elking joo
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

elking joo

منتداك الدائم

الرئيسيةالرئيسية  بوابة الكنجبوابة الكنج  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
شركة العمدة للتجارة والتوكيلات وكيل معتمد لدى شركة دومتى المنصورة - حى الجامعه - بجوار سنترال الجزيرة ( دومتى تفرق كتييير)
مركز الكهف لخدمات المحمول يتشرف بزيارتكم المنصورة - السنبلاوين - شارع مينا مع تحيات الادارة الكهف جووو
تم بحمد الله تعالى افتتاح مركز الكهف لخدمات المحمول الفرع الثانى المنصورة - السنبلاوين - خلف الاسعاف مع تحيات الادارة جورج ملاك
elkingjoo855@yahoo.com لمراسلة ادارة المنتدى

سبايدر يكذب ظهور العذراء .

كاتب الموضوعرسالة
الكنج جوو
Admin
Admin
الكنج جوو

سبايدر يكذب ظهور العذراء . Empty
مُساهمةموضوع: سبايدر يكذب ظهور العذراء .   سبايدر يكذب ظهور العذراء . I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 22, 2011 11:55 am

Sat, 10/22/2011 - 07:28

سبايدر يكذب ظهور العذراء . Sfhdv

على صفحته على الفيس بوك كتب سبايدر ما يلي : فاكرين لما فضلت اركز اكتر من حلقة على موضوع الشعاع الازرق والكيمتريل ومشروع Harp والهولجرام لما وريتلكم ازاى اليهود هيلعبوا بعقول الناس ويجسدولهم شكل الرموز الدينيه فى السما ويقولولهم بصوا ملاك اهو سيدنا محمد اهو العذرا اهى فى السما فاكرين كل الكلام ده انا هتجنن مش لاقى الحلقة دى عالنت مع انى متاكد انى رافعها مع الحلقات بتاعتى انا لقيت جزئين بس عاليوتيوب وبدور على الجزء اللى فى الهولجرام مش لاقيه النهارده كل اقباط مصر بيقولوا انهم شافوا العذرا فى السما انا والله العظيم مابهاجم الاقباط انا بقولهم والله اليهود وعبدة الشيطان باجهزه حديثه زى بروجيكتور بيرسمولكم اشكال فى الجو وكل اللى فاكر انه شاف حلقتى دى اقتنع مليون فى المية بكل اللى قولته واللى مش مصدق يدور عالنت عن مشروع الهولوجرام هيعرف انا بتكلم عن ايه فوقوا ياشعب مصر ياقبطى هيجى اليوم اللى اليهودى هيظهرلك فيه العذرا فى السما وهى هتقولك سيب الدين بتاعك يامسلم هيظهرلك رمز دينى من رموز الاسلام على هيئة شعاع فى السما ويقولك سيب الاسلام ويوجهوك للدين اللادين اللى كله بيصب فى مصلحة المهدى المنتظر لهم وهو المسيح المخلص (المسيخ الدجال)
اااااااه انا تعبت افهم فى الناس عينى دمعت لما لقيت واحده بتتصل بقناة الطريق مسيحيه وبتقوله والله شوفت العذرا فى السما وهى جاية بتعزينا فى اللى ماتو فى القديسين وفى ماسبيرو عينى تدمع وقلبى يتقطع من الذى اراه ارجوكم شيييييير عشان مسلم ومسيحى يعرف الحقيقه يابلد ابحثوا للمرة المليون عن مشروع الهولوجرااااام اللى فاكر الحلقة دى يوعى الناس ويقولهم هتتحاسبوا والله .. احمد سبايدر يذكر أن أحمد سبايدر هو إعلامي بالتبني للدكتور توفيق عكاشة رئيس قناة الفراعين

سبايدر يكذب ظهور العذراء . Logo

farao farao elking joo farao farao
https://elkingjoo.7olm.org
الكنج جوو
Admin
Admin
الكنج جوو

سبايدر يكذب ظهور العذراء . Empty
مُساهمةموضوع: رد: سبايدر يكذب ظهور العذراء .   سبايدر يكذب ظهور العذراء . I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 22, 2011 11:56 am

elking
https://elkingjoo.7olm.org

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الوكالة تنفرد بأول صور للظهور العذراء و البابا يتلقي اتصالات تؤكد ظهور العذراء
» هام جدا بخصوص دينا عبد الرحمن وموضوع ظهور العذراء مريم
» ظهور المهدى المنتظر فى ميدان التحرير
» عاجل : شبكة اخبار مصر enn تؤكد حدوث جدل كبير بسبب ظهور الأطياف النورانية فى سماء طنطا